TD_rozszerzone879
poniedziałek, 27 wrzesień 21imieniny obchodzą: Damian, Wincenty, Kosma

moje konto
rejestracja-logowanie


« wróć
Złoty Laur Konsumenta 2021 dla farb Tikkurila
2021-06-23
Złoty Laur Konsumenta 2021 dla farb Tikkurila

Farby Tikkurila po raz kolejny z rzędu zostały uhonorowane Złotym Laurem Konsumenta. Najwyższe godło w edycji za rok 2021 tego prestiżowego konkursu konsumenckiego otrzymały zarówno w kategorii farb ściennych, jak i farb zewnętrznych. Oznacza to, że największa liczba Polaków uważa farby Tikkurila z obu tych kategorii za najlepsze i poleca je innym.

- Od lat staramy się inspirować Polaków do kreatywnych zmian w swoich domach, dostarczając najwyższej klasy produkty, z którymi można zrealizować nawet najśmielsze marzenia kolorystyczne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, jeśli do wyboru jest ponad 13 tys. odcieni, na które można wybarwiać nasze farby. Stale rozwijamy portfolio produktowe i udoskonalamy technologie, by wnętrza i budynki udekorowane farbami Tikkurila były nie tylko piękne, ale także posiadały najwyższe cechy funkcjonalne, dzięki czemu ich użytkowanie jest łatwe i przez długi czas można cieszyć się pięknem pomalowanych powierzchni. Jesteśmy także liderem w branży we wprowadzaniu rozwiązań przyjaznych dla ludzi i środowiska. Również w tym roku wprowadziliśmy nową ekologiczną farbę Tikkurila Nature do wnętrz, produkowaną z wykorzystaniem surowców roślinnych i sprzedawaną w opakowaniach pochodzących w dużej części z recyklingu. Cieszymy się, że wszystkie te działania spotykają z tak pozytywnym odzewem wśród Polaków. To dla nas najwyższy dowód uznania – komentuje Marta Chowańczak, marketing menadżer marki Tikkurila. 


Laur Konsumenta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Co roku sondowanych jest ok. 300 kategorii w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. W jego wyniku w każdej kategorii wyłaniana jest grupa trzech laureatów, którzy otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta. Tegoroczny plebiscyt prowadzony był poprzez badanie telefoniczne oraz internetowe, w tym serwisy o profilu ogólnopolskim i regionalnym Grupy Wyborcza.pl oraz Grupy Gazety Prawnej. 


Źródło: materiały prasowe marki Tikkurila


O nasPartnerzyReklama     Praca u nasRegulaminyKontaktPomoc Polityka prywatności
[CMS] by cdweb.pl
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem